BMI

Har minskat mitt BMI från 46,9 till 33,59

Från Fetma steg 3 till Fetma steg 1, har 10 kg kvar till att bara räknas som överviktig.
Jag har alltså gått ner 34 kg. från 117 kg till 86 kg,  Jag känner mig mycket hälsosammare och kommer i kläder i mitt tyckte till i alla fall ganska normalviktiga. storlek 42 i byxor och M i tröjor. Jag måste ner ytterligare 23 kg för att komma ner till BMI normal och då är det i övre gränslandet...

Det känns faktiskt konstigt men jag tror att eftersom man varit överviktig ellr mullig hela livet så är man ju van med lite hull... eller är BMI gränserna för hårda..

Jag fortsätter att gå ner om än sakta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har de hänt grejer :) Härligt at du mår bra! :)

2012-01-26 @ 10:13:00
URL: http://sockerskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0