Tis

Dagarna bara rullar på och man hinner inte riktigt med sitt liv...

Har fortfarande dåligt samvete till att jag inte har kommit igång med motionen, måste verkligen :((
Vikten går neråt hela tiden, nere under tresiffrigt :) Sammanlagt från flytstart -22,5 kg. Det måste ju vara jätte bra efter bara 3 månader. Det börjar synas och en del kommenterar och en del inte. Lättare att göra saker och ting. tex i helgen krp jag omkring på golvet och skruvade ihop IKEA möbler i 3 timmar.. Kändes inte alls jobbigt men dagen efter hade jag träningsvärk som hette duga.. I baken, innerlåren och i armarna... MAn skulle kunna tro att jag varit på ridutflykt hihi..

Idag är känns det mindre, jag gillar inte träningsvärk.. Hur ska man träna utan att få träningsvärk??

Önskar alla en bra tisdag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0