Motion

Den senaste månaden har jag börjat att röra på mig lite men vet att det inte är nog men det kommer nog mer och mer.

Jag är lat, stressad och svårt att prioritera motionen, att ta tid till den. SItter hellre i soffan och tittar på crosstrainern..
Men har en vän som drar ut mig på promenader på helgerna och har nu sakta börjat tycka att det är ganska skönt att komma ut och gå i det fina vädret, Var ute i går i 75 min och gick i riktigt rask takt, det är ju enklare att gå fort nu när man inte väger så mycket.

Igår var jag på krogen och dansade bugg, det är verkligen roligt och jag orkare dansa hur länge som helst och även i klackar,,,,

Idag ska jag ut på en timmes promenad igen, skönt fast fötterna värker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0