Lör

Jag älskar verkligen lördagar, eller helger överhuvudtaget men just lördagar är speciellt. Man har fått sova ut, man känner ingen stress av att behöva lägga sig tidigt för jobb dagen efter. Man ha helt enkelt en hel dag tillförfogande. Borde bara vara flera sådana dagar i veckan :)

Vikten går sakna men säkert neråt, -25 kg nu sen den 6 juni då jag började med flytande. Jag känner mig otroligt glad och pigg mest hela tiden. Går omkring med ett leende på läpparna så tom mina vänner ibland frågar vad ler du åt ;)

Härom dagen tog jag ett bad, det har jag inte gjort på många år. Har kännt att det inte är så skönt att ligga i badet när man inte riktigt har utrymmet.. Inte så att man inte har fått plats men det har känns obehagligt att bada men nu var det hur skönt som helst :)

Problemet just nu är att jag inte har så mycket kläder, de mesta hänger som en säck. har ju sparat en hel del kläder genom åren så hittar hela tiden något i garderoden som oj passar den här nu. Har ju inte riktigt råd att handla massa kläder som jag bara kan ha ett par månader.. Men men än har jag inte gått naken till jobbet :)

Huden är något annat som jag stör mig på lite. Vet att det kommer bli så och det kommer vara så. Huden kommer väl att dra ihop sig lite med träning och med tiden men måste brösten bli så tomma... Det andra kan jag säkert leva med men att just brösten blir som tomma säckar kommer bli hur jobbigt som helst. I BH funkar det ju men när man inte har den på sig.. uj vad jobbigt...

Den här veckan har jag börjat motionera lite, HAr varit på långpromenad 2 ggr och korta prom 2 ggr och en gång med crosstrainer :) Ska köra crosstrainern idag också :)
Ikväll blir det fest med arbetskompisarna, det kommer bli jätte kul.

Önskar all en fin lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0