:\

Nu börjar det närma sig..
Om 2 veckor börjar jag äta flytande. Jag längtar till dess faktiskt, att få börja mitt nya liv :)

Jag har fått order om att dricka Modifast, spelar det egentligen någon roll om man tex blandar och dricker Nutrilett eller något av de andra som finns? Måste ringa och fråga.

Annars går livet sin gilla gång. Har inte börjat träna, äter inte jätte nyttigt än.

Har varit hos ortoped med min hälsena, har inflamation i hälsenefästet och det kan ta massor av månader innan det går över.. suck Hoppas verklign att det lättar för hälsenan när jag börjar gå ner i vikt och fötterna får mindre belastning. Har även ont i knäna men det blundar jag för nu...



Kommentarer
Postat av: Agneta Jonsson

Hej Hanna!



Kul att du fått din operationstid. Jag fick dricka Nutrilett, Modifast, Naturdiet ofl som finns på marknaden och det gick mycket lättare och jag förlorade ca 10 kg (på tre veckor)



Jag opererade mig på St Göran i Stockholm men kommer från Uppsala och jag behövde inte heller vänta länge.



Kram och ha en bra dag.

2011-05-24 @ 17:08:44
URL: http://overvikyigt.blogg.se/
Postat av: Ida

Härligt, det närmar sig nu! :-)

2011-05-24 @ 21:26:02
URL: http://sockerskida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo precis, isåfall blir det bil eller tåg. Men nu ser det väldigt lovande ut på askmolnsfronten så :-)



Det har funkat bra, bara det att jag insåg sista veckan att jag får i min ca 350 kcal för lite. Jag dricker cambride och där är det sammanlagt 474kcal/dag och tydligen ska man ligga på 800kcal.

Hoppsan.



Nåväl jag mår då bra och har gått ner nästan 6 kg på 2 veckor. Dom första 3 dagarna är tunga, mådde illa och huvudvärk - vilket var "konstigt" för jag har aldrig mått så förut på den dieten. Hur som helst så stannade viktminskningen upp tidigare i veckan, så då la jag till ett ägg och lite tomat, men nu har det kommit igång igen :-) Jag hoppas hinna gå ner 1-2kg till innan söndag.



Hur går det för dig med allt? :-)



Kram

2011-05-26 @ 07:00:42
URL: http://sockerskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0