:)

Idag har jag cyklat för första gången sen op och det gick bra förutom att jag blev lite anfådd och det blev jag inte innan op plus att när jag kom fram så fick jag svimningkänsla.  Det kanske bara är att jag är så otränad hihii..

På förmiddagen träffade jag en kompis på stan och gick en promenad och sedan fikade vi på stan. Det var ju lunch tid så åt yoghurt och kaffe och sedan lunch när jag kom hem vid 14.. Borde väl funka det med :)

Maten annars består av
Frukost, Vanilj eller citron yoghurt (mild naturell)
Mellanmål Saftsoppa
Lunch köttSoppa, mixar inte utan mosar ner grönsakerna på tallriken innan jag äter. Just nu är jag otroligt sugen på spenat hela tiden så äter spenatsoppa med äggula också ofta.
Mellanmål Blåbärssoppa
Mellanmål Yoghurt
Middag samma som Lunch
Kvällsmål yoghurt eller efterrättsoppa

Känns lite ensidigt och måste komma på annat snart. Undras om man kan äta mannagryngröt om man gör den lite lösare... Det är ju så mycket sött allt de sagt man ska ta eller dricka nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0