:))

Mår faktiskt bra fortfarande fast jag har en konstig känsla över magen, det bubblar och gör lite ont emellanåt men inte så ont. Sen vet jag inte hur ont man ska ha ;)
Däremot har jag fått som värsta blåmärket på sidan av ena titthålet, den gör ont eller ont och ont men ömmar en hel del. Ringde till Ersta men där sa jourhavande att det är nog ingen fara... Hmm Vad tror ni?



Annars funkar maten ganska bra, känns att man i stort sätt bara äter hela tiden men kroppen behöver nog det.
Sen undrar jag om tabletterna man ska äta, Såg en annan opererad som hade massa tabletter men jag fick bara B12, KALK, Aco kvinna, inget annat, Har läkaren glömt något? Järn kanske jag inte behöver då jag inte har mens? Har gjort hysterektomi för 2 år sen)

Hoppas alla ni andra mår bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror nog inte att det där blåmärket är någon fara, vore väl konstigt om man inte hade något alls efter att dom skurit upp en och varit in och bökat i maggen :-) Jag äter omeprazol (varje dag/4 veckor efter op) aco kvinna, kalk och b.vitamin.



:)

2011-06-27 @ 22:28:32
URL: http://sockerskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0