..

Så nu är dagen snart inne då livet ska förändras till det bättre...

Önska mig lycka till nu att jag vaknar till liv efter narkosen och att allt lyckas, sen är det min tur att lyckas på egen hand :)

Konstigt att en operation kan väcka så mycket känslor i en, gjorde en hysterektomi för några år sen och var ju orolig då med men denna gång är det ju extremt... Denna operation är ju inte farligare än en blindtarmsoperation men tror att det har att göra med att denna gör man ju frivilligt på något sätt, Även om man egentligen inte har något val om man har hamnat här så har man ändå ett val. De flesta andra operationer gör man ju om man är sjuk. Visst är fetma en sjukdom också... Hmm oj vad jag svamlar haha..

Ha det gott alla och återkommer så fort jag kommit hem :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till de kommer gå så bra:)

2011-06-20 @ 13:53:08
URL: http://mittochdsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0