..

Har precis kommit en efter en skön MC tur :) Lite öm i baken men det går över..

De två senaste dagarna är jag inte alls hungrig och har svårt att komma ihåg att dricka mina drinkar...  Eller har nog varit fler dagar då jag bara fått i mig 3 av de 4 påsar. Det borde väl inte göra något :)

Har gått ner 7kg sen flytstart men hade faktiskt gått upp 3kg sedan besöket på ersta i April, så får nog bara tillgodo räkna mig 4kg till operationsdagen :) Det får duga, fick ju inget antal kilo av läkaren som jag var tvungen att gå ner.

Börjar bli lite nervös nu men samtidigt taggad. EN konstig känsla helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Viktkarusellen - {lillastorajag}

Så härligt att du redan imorgon är på väg att ta steget över till andra sidan :-D



Jag håller alla tummar & tår för att op faller väl ut och att du får må som en prinsessa efteråt!



Hör gärna av dig och berätta hur det har gått!



Ett stort lycka till!



2011-06-19 @ 08:19:52
URL: http://viktkarusellen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Stort lycka till imorgon, jag ska tänka på dig! Ses på andra sidan! Kram :-)

2011-06-19 @ 18:17:50
URL: http://sockerskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0