:))

Nu är det inte länge kvar...
Har hämtat ut tågbiljetterna idag åker tidigt måndag morgon och imorgon ska jag börja packa ihop lite och även packa dotterns grejor då hon ska bo hos en kompis under veckan.

Funkar fortfarande bra med det flytande, är inte hungrig men saknar att äta, inte bara dricka. Är stundtals sugen på något salt, modifast är ju bara sött känns det som. Men nästa vecka får jag ju äta soppor jag lagat själv så då kan man ju göra mera saltare är dagens kost.

Har planerat in att laga köttsoppa till midsommarmat...
Var och handlade igår och såg att butikerna hade bullrat upp med sill och gräddfil. Gött men det får bli mera midsommarmat nästa år:)
Hoppas bara att allt går bra så jag får åka hem till midsommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0