:)

Dag 1

Idag var dagen DET, som jag har väntat .. :)
Började morgonen med att väga mig och sedan valde jag frukostdrycken, det blev vanilj. Inte så god som jag hade väntat mig men helt ok. Efter jag dryckit den, 2 koppar kaffe och en halvliter vatten mådde jag asdåligt. Var yr, seg och illamående. Nu blev jag verkligen orolig om jag kommer klara detta och är det verkligen värt att må så dåligt. Kommer jag må så här i 2 veckor nu?

Tog sparris soppan (inte god alls) till lunch fast jag fortfarande mådde jätte dålig och gick sen och la mig i sängen. Sov ett par timmar och blev sen väckt av min kompis som ringde. Hon berättade om en annan kompis som också gjort operationen och sa att hon mått jätte dåligt de två första dagarna med flytandet. Kände mig då lugnare och tog mig i kragen. Hoppade in i duschen, drack hallondryck (mycket god) till middag och följde sedan med henne till stallet. Vi satt flera timmar på en åker medans hennes häst betade. Det var väldigt skönt att bara sitta i det friska luften..

Ikväll har jag fått i mig choklad dryck (helt ok) och massa vatten. Mår mycket bättre nu fast jag fortfarande är lite yr.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag mådde asdåligt 2a-3e dagen sen gav det med sig! Hang in there :-)

2011-06-08 @ 17:57:00
URL: http://sockerskida,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0