:)

Veckas viktminskning 1,5 kg
Totalt 12kg

Tyvärr har jag inte tagit fram måttbandet men ska försöka göra det snart, Jag har ju mätt mig några gånger men inte på 2 veckor.

Dagarna går extremt fort och hinner knappt med det jag borde, idag är det första dagen på jobbet efter op. Kändes helt ok men eftersom jag har ett stilla sittande jobb så blev det jobbigt att sitta efter halva dagen. Så då fick jag stå lite.

Annars har jag varit på en lite promenad och sedan spelat minigolf. Tycker det är jobbigt att promenera eftersom jag fortfarande har ont i hälsenan, det går ju aldrig över, blir galen snart när man inte jag gå eller dansa zumba :(

Maten funkar bra men är lite rädd äta annat än flytande om jag inte är hemma i fall jag skulle få dumping.. Men håller mig mätt förutom på kvällarna då jag känner sug efter att äta. Är inte svårt att låta bli men är jobbigt att vara sugen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0