Sön

Tiden går snabbt här :) Har precis haft 2 veckors semester och har varit utan dator hela semestern. Skönt men samtidigt upptäcker man hur berooende man är :)

Viktminskningen går framåt, känns väldigt bra fast har så dåligt samvete att jag inte har börjat få fart på motionen, har bestämt mig att börja på måndag... Allafall i lite skala till en början :) Hade ju planer på att börja promenera direkt efter op men eftersom jag fortfarande lider av inflamerad hälsena så är det långt ifrån bekvämt med promenader.


Lite vikt och mått hittills :

Start                          10 veckor (från flytstart) 8 veckor sen op)
Vikt 120kg                  102,5 kg
Midja 122 cm              110 cm
Höft 133 cm                125 cm
Mage 136 cm              128 cm
Arm 44 cm                   40 cm
Byst 131 cm                118 cm
Under byst 112cm        101 cm
Lår 80 cm                    65 cm (tror inte jag mätte på rätt ställe från början ??)
Vad 45 cm                   42 cm


Så visst har det väl hänt en del men finns MYCKET kvar :) Men har ju så klart inte gått så lång tid och det ska gå i lagom takt :)

Maten funkar bra, kan äta allt som jag vill, får inte dumpningar, ( äter sakta, gjorde det innan op med) undviker sött och för fett. Ibland glömmer jag något mellanmål men annars äter jag i stort sätt 6 gånger om dagen, små portioner.
Känner mig pigg och glad men ändå som om jag bara väntar...

Kommentarer
Postat av: Ida

Här händer de grejer, härligt :)

2011-08-15 @ 08:36:01
URL: http://sockerskida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad du minskar bra! HEJA DIG :-D



Vi hade förresten samma midjemått vid start. Nu är jag nere på 79 cm. DET ÄR MASSA! You'll get there girl :-D



2011-08-18 @ 15:45:17
URL: http://healthaboveall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0