Sön

Söndag igen och helgen är slut :(

Denna helg har jag faktiskt festat för första gången sen operationen. Har tidigare dryckigt EN cider eller ETT glas vin någon kväll i somras men både fredag och lördag har jag dryckigt flera glas :) Inte så bra för viktminskningen säkert, ska väga mig i morgon men man måste ju leva också. Det gick överförväntan, fredagen kände jag av det mer men kändes ändå som alkoholen gick ur kroppen ganska snabbt. Hade huvudvärk på lördagen men efter att ha fullt på med massa vatten kändes det mycket bättre :) Lördagen blev precis lagom, lite salongberusad och hade så roligt. Dansade i flera timmar :) Jag gillar inte att bli full utan vill vara lite sådär lagom salongsberusad, tycker inte om att dricka för att bli full utan för att det är gott.. Cider är svårare att dricka pga kolsyran så det blev vin, nackdelen med vin ute är att det oftast inte är så gott.. surt, vill ha lite sötare vin men det funkade fint :)

Imorgon blir det resa till Ersta för 2 månaderskontroll :) Hoppas allt ser bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0